.

הצהרת נגישות

הסדרי הנגישות ברשת מגה בעיר

מבוא

רשת מגה בעיר פועלת רבות בכדי להנגיש את שירותיה עבור אנשים עם מוגבלויות, במטרה להעניק חווית שירות העונה לדרישותיו הייחודיות. מנהלי ועובדי החברה עברו הדרכות אודות מתן שירות נגיש וישמחו לסייע בכל פנייה. 

רכז הנגישות בחברתנו הינו ניסים יפרח. במידה ונתקלתם בבקשות מיוחדות בנושא נגישות, נשמח אם תפנו אלינו באחת מהדרכים הבאות:

      בטלפון: 1-700-550-550 שלוחה מספר 2

      בפקס: 03-6345081

      בדואר אלקטרוני: [email protected]


הנגשת המוקד הטלפוני

המוקד הטלפוני הונגש באופן הבא: ההקלטות הינן ללא מוזיקת רקע, בקצב איטי ובשפה פשוטה.

 

בסניפי הרשת בוצעו מספר פעולות על מנת לשרת את האוכלוסייה הנגישה

לכבדי שמיעה - בסניפי הרשת קיימים מכשירי עזר לכבדי שמיעה מסוג "לולאת השראה" על מנת לאפשר ללקוחות עם מוגבלות בשמיעה לשמוע ולהבין את דברי נותן השירות, תוך סינון רעשי רקע והפרעות אקוסטיות.

לחצני מצוקה – מפוזרים במרבית הסניפים וצמודים למדפים על מנת להעניק עזרה ללקוחות הפונים.

חניות נכים - לרשות לקוחותינו המגיעים ברכב נכים, קיימות חניות נכים מוסדרות בחניונים הסמוכים לסניפים.

שירותים - במרבית סניפי הרשת מוצעים שירותי נכים המותאמים למבקרים עם מוגבלויות.

ריהוט נגיש - במרבית הסניפים קיימות עמדות נגישות לאנשים עם מוגבלות הכוללים קופה נגישה ושרות לקוחות העונים לדרישות.

 

אתר האינטרנט

אתרמגה בעיר מונגש ע"פ הנחיות הנגישות בתקן הישראלי 5568 - "קווים מנחים לנגישות תכנים באינטרנט" לרמה AA. תקן ישראלי זה זהה למסמך הקווים המנחים של הארגון הבינלאומי העוסק בתקינה ברשת:

 Web Content Accessibility Guidelines (WCAG) - ) 2.0

 

ברצוננו לציין כי למרות מאמצנו להנגיש את כלל הדפים באתר, ייתכן ויתגלו חלקים באתר שטרם נגישים. אנו ממשיכים במאמצים לשפר את נגישות האתר כחלק ממחויבותנו לאפשר שימוש בו עבור כלל האוכלוסייה כולל אנשים עם מוגבלויות.

*באתר קיים קישור לרכיב צד ג' של חברת "gmp" - "סיור וירטואלי" שאינו נגיש בשלב זה בדף.

 

מידע אודות הסדרי נגישות של יינות ביתן באתר האינטרנט, ניתן למצוא בלינק >> bit.ly/2iBuwAo

 

נשמח לקבל פניות לקבלת מידע ו/או הצעות שיפור על מנת לשפר את השירות ללקוח, פרטי הקשר מצויינים בראשית דף הצהרה זה.